دلایل تغییر مدیرعامل موسسه اعتباری نور

یکی از اعضا هیئت مدیره موسسه مالی نور در خصوص تغییر مدیرعامل این موسسه گفت: اعضای هیات مدیره موسسه به دلیل وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها و برخی انتصابات مدیرعامل بدون رعایت قوانین وبی اعتنایی به مفاد اساسنامه در مدت کوتاه مدیریت وی تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفتند.

این اتفاقات در شرایطی بود که شب گذشته خواجه حسنی بعد از این تغییر جای خود را به قائم مقام خود، رضا معمار اصفهانی داد تا به عنوان سرپرست فعلا مدیریت عاملی این موسسه را برعهده بگیرد.

در مورد این تغییر مدیریتی، علی اکبر صادقی پایین کولایی، عضو هیات مدیره موسسه نور گفت: به دلیل حفظ منافع صاحبان سهام و سپرده گذاران و ضرورت حفظ آرامش درون سازمانی بدنبال ایجاد تنش‌های مخرب ناشی از عملکرد مدیران قبلی نیستیم و هیئت مدیره در چارچوب مفاد اساسنامه و قوانین و مقررات بانکی، ضمن تقدیر از تلاش و خدمات مدیرعامل سابق نسبت به صدور پایان کار خواجه حسنی اقدام و مراتب را به بانک مرکزی اعلام نموده است.

وی توضیح داد که با توجه به این که مجمع موسسه نور در دوم شهریورماه به منظور تعیین هیات مدیره جدید که صلاحیت حرفه‌ای همه آن‌ها به تائید بانک مرکزی ج.. ا. ا. است برگزار خواهد شد، و تا آن تاریخ سرپرستی موسسه به رضا معمار اصفهانی – قائم مقام فعلی موسسه – واگذار شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 295678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟