برنامه عملیاتی موسسه اعتباری ثامن برای برای جذب منابع و وصول مطالبات

رکنا اقتصادی: به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، رضا بدر طالعی در جمع روساء و معاونان شعب سرپرستی یک تهران اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار Store بانکی، بازاریابی و ارتقاء دانش کارکنان مهمترین مقوله ای است که باید بدان توجه شود.

مدیر ناحیه یک همچنین از نقش هر یک از شعب در راستای تکریم و اعتماد سازی مشتریان سخن گفت و افزود: مشاوره صحیح و راهنمایی های لازم به مشتریان موجب اعتماد سازی و ایجاد آرامش در شعب می شود.

وی پیگیری جدی مطالبات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مستمر و عملیاتی با تقسیم‌کار می‌تواند سرعت وصولی‌ها را بالا برده و رسیدن به اهداف و سیاست‌های را تسهیل کند.

ناصر سیفی سرپرست مدیریت شعب یک تهران نیز در این جلسه با ارائه اطلاعات آماری از روند کاری شعب، وصول مطالبات، مشتری مداری،حفظ مشتریان و جذب مشتریان جدید، افزود: بدون شک تا به امروز عملکرد مثبت ثامن باعث شگفتی شبکه بانکی و رقبا شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟