گوشی هاو هدست جدید htc

اچ‌تی‌سی از شرکت‌هایی است که زمانی در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند از برترین‌ها بود، اما رفته رفته استقبال از محصولات این شرکت کاهش یافت و هم اکنون سهم بازار Store اچ‌تی‌سی در زمینه موبایل به شدت کاهش یافته است. طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری از سه گوشی جدید و یک هدست واقعیت مجازی مستقل از PC پرده‌برداری کند.

سه گوشی جدید مورد نظر با اسم رمز Ocean Master، Ocean Harmony و Ocean Lite شناخته می‌شوند. طبق گزارش‌ها گوشی Ocean Master از نمایشگری 6 اینچی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. دستگاه از نظر رم و حافظه داخلی هم شامل دو نسخه می‌شود که به ترتیب رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه 64 گیگابایتی و یا رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه 128 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

در سمت مقابل گوشی‌های Ocean Lite و Ocean Harmony هر دو از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند می‌شوند. گوشی اول نام برده شده به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد بود و گوشی دوم نمایشگری 6 اینچی را ارائه می‌کند.

اچ تی سی

اما علاوه بر سه گوشی که نام بردیم، ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد به زودی از یک هدست واقعیت مجازی مستقل از PC هم پرده‌برداری کند. ظاهرا این هدست HTC Vive Focus (اچ‌تی‌سی وایو فوکوس) نام خواهد داشت و مبتنی بر پلتفرم دی‌دریم (DayDream) گوگل است. از آنجایی که این هدست مستقل از PC است، برخلاف هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) نیاز به وصل کردن آن به کامپیوتر وجود ندارد. متاسفانه در حال حاضر صحت اطلاعات ارائه شده به صورت رسمی از سوی شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به تأیید نرسیده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟