آموزش بستن کامنت اینستاگرام برای پست‌های خاص

اینستاگرام مجموعه عظیمی از قابلیت‌های مختلف را ارائه می‌کند و روز به روز هم بر قابلیت‌های این اپلیکیشن افزوده می‌شود. این موضوع سبب شده تا اینستاگرام Instagram به یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در بین کاربران تبدیل شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالبی که اینستاگرام دارد مربوط به امکان بستن کامنت‌ها برای پست‌های خاص می‌شود!

تصور کنید قصد دارید پستی را در اکانت اینستاگرامتان ارسال کنید که سایر کاربران فقط قادر به مشاهده آن باشند و نتوانند در زیر آن کامنت ثبت کنند. خوشبختانه انجام این کار امکانپذیر است و ما در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه انجام این عمل را به شما آموزش دهیم. 

بستن کامنت‌های یک پست اینستاگرام می‌تواند هم در حین اشتراک‌گذاری آن انجام شود و هم بعد از اشتراک‌گذاری! اگر قصد دارید یک پست جدید را در اینستاگرام ارسال و کامنت‌هایش را ببندید، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و با لمس آیکون "بعلاوه" دستور ارسال یک پست جدید را صادر کنید.

عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فیلتر مورد نظرتان را انتخاب و ر صوت تمایل اطلاعاتی مثل کپشن (Caption)، لوکیشن (Location)، تگ (Tag) و غیره را برای پست انتخاب کنید.

مثل عکس بالا گزینه Advanced Settings را لمس کنید.

گزینه Turn Off Commenting را فعال کنید.

آیکون بازگشت به عقب را لمس و سپس گزینه Share را به منظور اشتراک‌گذاری آن پست انتخاب کنید.

به همین سادگی قابلیت ثبت کامنت برای پست‌ ارسالی شما غیرفعال می‌شود. بنابراین سایر کاربران اینستاگرام فقط قادر به مشاهده آن پست خواهند بود و نمی‌توانند در زیر آن کامنت ثبت کنند. اما اگر پیش از این پستی را در اینستاگرام ثبت کرده باشید هم می‌توانید کامنت‌هایش را ببندید! به بیان دیگر شما قادر به بستن کامنت‌های پست‌های قبلی اینستاگرام خود هم هستید. بدین منظور باید به شرح زیر عمل کنید:

اینستاگرام

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به بخش پروفیل بروید تا پست‌هایی که ارسال کرده‌اید نمایش داده شوند.

پست مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.

آیکون با نماد "سه نقطه" را لمس کنید.

گزینه Turn Of Commenting را انتخاب کنید.

به همین سادگی قابلیت ثبت کامنت برای آن پست غیرفعال می‌شود و دیگر کاربری نمی‌تواند در زیر آن کامنت ثبت کند.

کلام آخر

پس شما هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید قابلیت ثبت کامنت را برای پست‌های مورد نظرتان غیرفعال کنید. انجام این کار هر در حین ارسال یک پست جدید امکانپذیر است و هم بعد از ارسال پست! امیدوار هستیم که از این مقاله لذت برده باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟