6 ویژگی آی او اس 11 + فیلم
حجم ویدیو: 10.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02

شرکت اپل با بروزرسانی آی او اس 11، ویژگی‌های جدیدی را به آن افزود و نسخه جدیدش را در دسترس کاربران قرار داد.

آی او اس یک سیستم عامل تلفن همراه است که توسط شرکت اپل برای محصولاتش ارائه شده است. در ابتدا این سیستم عامل تنها برای آیفون و آیپد تاچ استفاده می‌شد اما بعدها در طراحی اپل تی وی نیز مورد استفاده قرار گرفت. شرکت اپل مجوز نصب آی او اس را به شخص ثالت نمی‌دهد.

این سیستم عامل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که تاکنون نسخه‌های متعدد آن عرضه شده‌است. آخرین نسخه آن آی او اس 11 است که به تازگی توسط شرکت اپل بروزرسانی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید آی او اس ویژگی‌های جالبی دارد که آن را نسبت به نسخه‌های پیشین متمایز می‌کند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌شود؛

1- تنظیم مستقیم آلارم بدون نیاز به استفاده از گزینه تنظیمات

2- دارا بودن پوشه‌هایی با فرمت رایانه‌های شخصی، چیزی که پیش از این وجود نداشت.

3- گزینه Siri یا همان قابلیت تبدیل جملات به هر زبانی که مد نظر کاربران است. این ویژگی می تواند در سفر و برای ایجاد ارتباط با فردی غیر همزبان، بسیار مفید باشد. به این صورت که پس از انتخاب زبان موردنظر، جمله‌های درخواست شده به آن زبان توسط ویژگی Siri ترجمه می‌شود.

4- در نسخه جدید، اپ استور نیز کاملا تغییر کرده است. اپ استور آی او اس 11 خود نرم‌افزارهای واقعا خاص را به کاربران معرفی و پیشنهاد می‌کند. مثلا در مورد لیست روزانه که ویرایشگرهای اپل مستقیما آنها را انتخاب می‌کنند.

5- ویژگی دیگر نسخه بروزرسانی شده آی او اس 11، کیبورد آن است. این کیبورد مانند نمونه‌های معمولی است با این تفاوت که قابلیت تنظیم برای چپ دست‌ها و یا راست دست‌ها را دارد. یعنی کاربران می‌توانند با توجه به مورد استفاده، با یک دست پیام‌های خود را تایپ کنند.

6-اسکرین شات: پیش از این اسکرین‌شات‌هایی که گرفته می‌شد در رول دوربین ذخیره می‌شد اما در نسخه جدید آی او اس در گوشه صفحه اصلی ذخیره می‌شوندتا دسترسی به آنها آسانتر شود. این ویژگی از جمله موارد جذاب نسخه جدید است. اگر کاربر قصد ارسال آن را به فردی داشته باشد، می‌تواند با انتخاب ابزار مورد نظر در صفحه و قراردادن اسکرین شات روی آن براحتی این کار را انجام دهد. به عبارت ساده‌تر با قرار دادن اسکرین شات ذخیره شده روی ابزار مورد نظر می توان با کمترین حرکت اضافی آن را ارسال کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟