ابوالفضل قناعتی  گفت: پیش از این قرار بود اضافه بنای پاساژ علاءالدین تا روز اول مهر ماه به طور کامل تخریب شود.

وی افزود: مهلت ارائه شده به مالک پاساژ علاء الدین روز اول مهر ماه بود اما متاسفانه در شرایطی که دو روز از این زمان می گذرد هنوز شاهد تخریب اضافه بنای این پاساژ نیستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به باقی ماندن مصالح قسمتی از بنای تخریب شده پاساژ علاء الدین در طبقه هفتم این ساختمان اظهار کرد: طبقه هفتم باید به طور کامل تخریب شود اما اکنون این اتفاق نیفتاده و مالک بخشی از بنا را نیز که تخریب کرده هنوز باقی مانده مصالح آن را از پاساژ خارج نکرده است.

قناعتی از برگزاری جلسه ای میان شهردار منطقه 11 با اعضای شورای شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: قرار شده طی امروز و یا فردا جلسه ای بین شهردار منطقه 11 و اعضای شورای شهر برگزار شده تا شهردار گزارش خود از وضعیت پاساژ علاءالدین را به شورا ارائه دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: دلیل تخریب نشدن اضافه بنای پاساژ علاء الدین نیز قرار شده در جلسه مطرح شود و شهردار منطقه باید در این رابطه پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرصتی مجددی به مالک پاساژ علاءالدین برای تخریب داده نخواهد شد اذعان کرد: شورای شهر تهران تاکید ویژه ای به موضوع تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین دارد و به هیچ وجه فرصتی مجددی به مالک این بنا جهت تخریب داده نخواهد شد.

قناعتی از احتمال فعالیت پیمانکار تخریب شهرداری در پاساژ علاءالدین خبر داد وگفت: با توجه به اینکه زمان مالک برای تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین به اتمام رسیده است پس از اتمام جلسه اعضای شورا با شهردار منطقه 11 پیمانکار تخریب شهرداری در مجموعه علاءالدین مستقر شده و نسبت به تخریب اضافه بنا اقدام خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 225221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟