دختر کوهنورد از گروه جاماند و در  منطقه امامزاده داود ناپدید شد +عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته جمعه 2 مهرماه امسال یک تیم کوهنوردی 6 نفره از استان تهران برای صعود به منطقه امامزاده داود و روستای "رندان" شروع به حرکت کردند که در حین صعود یکی از کوهنوردان بدلیل ضعف و خستگی از صعود جا می ماند و سایر اعضاء گروه به صعود خود ادامه دادند.

در ادامه پس از مدتی کوهنورد جا مانده از گروه به تنهایی مسیرش ادامه می دهد، ولی پس از چند ساعت این کوهنورد جوان ناپدید می شود.

خبرنگار رکنا نوشت: تیم صعود کننده نیز پس از صعود قله و بازگشت به پایین با عدم حضور و غیبت این کوهنورد روبرو می شوند و بلافاصله مراتب را به کار گروه جستجو و نجات فدراسیون و نیروهای امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی اطلاع می دهند.

بدین ترتیب خیلی زود نیروهای امداد و نجات آتش نشانی تیمی جهت جستجوی این کوهنورد جوان که مونا الماسی نام دارد تشکیل شده و عملیات جست وجو کلید زده می شود.

بررسی ها برای شناسایی و پیدا کردن دختر جوان تا نیمه های صبح امروز- شنبه – ادامه داشته اما اثری از کوهنورد مفقود شده به دست نیامده است.

در ادامه صبح امروز نیز تیم های کمکی هلال احمر و آتش نشانان وچند گروه کوهنورد همراه با سگ های جستجوگر هلال احمر به محل ناپدید شدن کوهنورد گم شده اعزام شدند و ردیابی های فنی برای نجات مونا الماسی ادامه دارد.

بنا بر گزارش های انجمن پزشکی کوهستان ایران تا لحظه مخابره خبر اثری از کوهنورد مفقود شده بدست نیامده و جستجو ها همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ویارهای بارداری راز ازدواج پنهانی با امیر را لو داد / صیغه نامه ام را نشان دادم اما...

خودکشی پسر 25 ساله با پوشش زنانه در مشهد / این جوان حرکات زنانه داشت

مرگ یک معلم ودانش آموز درنخستین روز سال تحصیلی

دختر اسکی باز ناخواسته قاتل شد + عکس

پیرزن سنگدل با چاقو به همسرش حمله‌ کرد +عکس

بهزاد فراهانی:هرگز به عنوان یک پدر، دخترم را تکفیر نکرده‌ام +عکس

بازیگران معروف در دوران مدرسه چه شکلی بودند + تصاویر

کدخبر: 225272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟