کودک‌ ربای بدشانس 5 دقیقه‌ای دستگیر شد+عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته خانواده‌‎ای چهار نفره که برای خرید، به فروشگاهی واقع در طرقبه شاندیز وارد می‌شوند؛ پرهام دو ساله را به علت خواب بودن در خودرو می‌گذارند و سه عضو دیگر خانواده وارد فروشگاه می‌شوند؛ این در حالی بود که پدر خانواده سوئیچ خودرو را به تصور این که به زودی به خودرو باز می‌گردند؛ جا می‌گذارد.

در همین حین سارقی از راه می‌رسد، و به دور از چشم خانواده پرهام 2 ساله سوار خودرو می شود و به راحتی خودرو را سرقت میکند. در ادامه سارق در دو راهی طرقبه کنار یک قبرستان متروکه خودرو را برای سرقت لوازم داخلی آن پارک میکند؛ این در حالیست که سارق و پرهام تا این لحظه متوجه حضور یکدیگر در خودرو نشده بودند!!

در همین حال پدر پرهام موضوع را به پلیس اطلاع میدهد و پلیس در یک عملیات گسترده و همه جانبه سارق را در محل مذکور دستگیر میکند، سارق در زمان دستگیری متوجه حضور پرهام در خودرو میشود.

سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم در خصوص این سرقت عجیب تصریح کرد: از زمان اعلام سرقت خودرو تا دستگیری سارق کمتر از پنج دقیقه به طول انجامید، و سارق در زمان دستگیری متوجه حضور پرهام دو ساله در خودرو شد. کودک نیز تا آن لحظه در خواب بود و پس از اینکه بیدار شد به شدت ترسیده بود و به آغوش پلیس پناه آورد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این‌که سارق دستگیر شده، یک جوان 20 ساله است و سوابق کیفری دارد گفت: پس از دستگیری سارق، خانواده پرهام را در جریان قرار دادیم و به سرعت کودک را به آغوش خانوادهاش سپردیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

چهره دختر 14 ساله با انفجار سیگار برقی سوخت + عکس

خانم پلیس کودک 3 ساله‌اش را به کشتن داد

مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

اعتراف جوانی که برای دو النگو، آدم کشت! + عکس قاتل در بازسازی

فیلم لحظه حمله 4 خرس سیاه به ماشین شاسی بلند در جاده + عکس

 

چهره متفاوت گلاره عباسی پس از رفتن به سالن زیبایی! +عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشت! +عکس

چهره ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس

 

کدخبر: 226075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟