جنازه ای که همسفر مسافران پرواز مسکو شد +عکس

در یک اتفاق عجیب و نادر که در هواپیمای مسافربری شرکت Azur Air رخ داد مسافران مجبور شدند تا به مدت 3 ساعت با یک جنازه همسفر شوند.

در این هواپیمای بوئینگ 757 که از آنتالیا به مقصد مسکو پرواز می کرد زنی 50 ساله که مبتلا به دیابت بود بعد از گذشت 45 دقیقه از پرواز در داخل هواپیما درگذشت.

این زن که انسولین نیز به همراه نداشت تمام داروهایش را در چمدانش گذاشته بود.بنا به گفته همسر قربانی، وی که یک ساعت قبل از پرواز تزریق انسولین را انجام داده بود تصمیم گرفت تمام داروهایش را در چمدانش قرار دهد و هیچ یک از آنها فکر نمی کردند که وضعیت وی ناگهان وخیم شود.

بعد از محرز شدن مرگ این زن، خدمه پرواز در یک اقدام عجیب جنازه وی را در راهروی هواپیما قرار دادند و آن را با پتویی پوشاندند. همچنین خلبان هواپیما تصمیم گرفت به جای فرود اضطراری، مستقیما به مسکو پرواز کند.

گفتنی است؛ چنین رویدادی یکی از محتملترین حوادثی است که می تواند در طول پروازهای هوایی با مسافران زیاد رخ دهد.

به همین منظور بیشتر خطوط هوایی بزرگ از قبل تمهیداتی برای مقابله با چنین حوادث تلخ غیرمنتظره ای در نظر می گیرند که گزینش خدمه مخصوص برای انتقال بیماران به ردیف های خالی در هواپیماهای تجاری یا درجه یک و یا حتی اختصاص قفسه مخصوص جنازه در هواپیماهای بزرگ برای دور نگه داشتن از دید مسافران از جمله آنهاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟