مرگ تلخ موتورسوار جوان

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید عرب لاریمی در این باره، اذعان کرد: این حادثه ساعت 11:00 امروز در مسیر شرق به غرب بلوار شهید کبیری(از سمت میدان ولیعصر به سمت بلوار پیامبر اعظم) قم اتفاق افتاد.
جانشین پلیس راهور قم خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی تیبا و یک دستگاه موتورسیکلت در این مسیر در حال تردد بودند که راننده تیبا برای دورزدن به طور ناگهانی تغییر مسیر می دهد که در این لحظه موتورسیکلت از سمت جلو و بدنه سمت راست با قسمت گلگیر جلو و سمت چپ سواری تیبا برخورد می کند.
وی تصریح کرد: بر اثر شدت برخورد، راننده موتورسیکلت از روی کاپوت خودرو پرت می شود و به علت برخورد با بلوک های جدول دوربرگردان و نداشتن کلاه ایمنی در دم فوت می کند.
عرب لاریمی علت اصلی مرگ موتورسوار را ضربه سر اعلام کرد و گفت: بر اساس آمار و بررسی های صورت گرفته، یکی از علت های اصلی مرگ موتورسیکلت سواران در حوادث، وارد شدن ضربه به ناحیه سر و گردن به علت استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.
جانشین پلیس راهور قم تشریح کرد: استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه های ایمن سازی و هم چنین یکی از ابتدایی ترین و بهترین راه ها برای تامین و صیانت از حیات انسان ها در عرصه حمل و نقل با وسیله نقلیه موتورسیکلت می باشد که همواره مورد تاکید پلیس است.
وی تاکید کرد: فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی باید توسط خانواده ها در میان فرزندان نهادینه شود تا شاهد کاهش آسیب های وارده به موتورسیکلت سواران باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

عمل زشت پسر 13 ساله با نوعروس جوان

سر خاله ام خودش را در دلم جا کرده بود و مرا از شوهرم دور می کرد تا اینکه ...

فرار ماجراجویانه دختر 14 ساله از خلوتگاه 2 پسر آزارگر / مرد بقال به من پناه داد

تصادف مرگبار مرد ایرانی با خودروی لوکسش در ترکیه + عکس

داماد پس از حجله چهره بدون آرایش عروس را دید و طلاقش داد+عکس عروس قبل و بعد از آرایش

 

عکس های جدید پریناز ایزدیار به همراه دوستانش در کنار ساحل! +عکس

بازیگر مشهور سریال پایتخت: برای پدرم دعا کنید+اینستاپست

ثروتمندترین بازیگر جهان به جای این شخصیت صحبت خواهد کرد! +عکس

 

کدخبر: 226867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟