حجم ویدیو: 18.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش رکنا، ساعت 7 عصر شنبه 24 مهرماه ماموران شهرداری آبادان برای اجرای طرح جمع آوری دستفروشان پای در خیابان ته لنجیهای آبادان گذاشتند که در همان لحظات ابتدایی اجرای این طرح بین دست فروشان و تیم اجراییات شهرداری درگیری رخ می دهد.

یکی از مغازه داران که شاهد این درگیری بود به رکنا گفت: جلوی در مغازه ایستاده بودم که دیدم ماموران اجراییات شهرداری پسر دستفروشی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که چند رهگذر و دستفروش دیگر برای پایان دادن به این درگیری به کمک پسر جوان رفتند اما تعداد ماموران شهرداری زیاد بود و هرکسی که به آنها نزدیک می شد هدف کتک کاری هایشان قرار می گرفت.

وی افزود: تیم اجرائیات در ادامه پسر جوان که زیر مشت ولگد ماموران بود را سوار بروانت  شهرداری کرده و به کلانتری انتقال دادند.

یکی از دستفروشان نیز به رکنا گفت:در خیابان ته لنجیها زمانیکه هیچ مغازه ای وجود نداشت دستفروشان در آن کار می کردند و همه ایرانی ها این خیابان را به عنوان خیابان دستفروشان می شناسند.

وی گفت: مسئولان با تمام وعده هایی که برای ساماندهی دستفروشان داده بودند هیچ اقدامی نکردند و حالا با کتک کاری قصد جمع کردن دستفروشان این منطقه را دارند.

در این درگیری 2 پسر خاله و یکی از ماموران اجراییات شهرداری که به شدت مجروح شده اند با دستور بازپرس کشیک دادسرای انقلاب و عمومی آبادان بازداشت شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

ازدواج باورنکردنی مرد 68 ساله با نوه 24 ساله اش

در اتاق ویلا زندانیم کردند/ به زور لباس هایم را درآوردند و ...

تبهکاران پسرم را در زندان خورده اند! +عکس

حمله به خانه مانکن معروف دنیای مد/ سارق بادیگارد خانه را با چاقو زد + فیلم و عکس

رمال گفت قمار کن و من زنم را باختم

 

خواهر 50 ساله خواننده معروف از همسر 38 ساله اش باردار شد + عکس

عکس های یادگاری بازیگر زن معروف ایرانی از سفرش به کانادا +تصاویر

شغل دوم کمدین معروف ایرانی چیست؟ / با بیزنس جذاب آقای بازیگر آشنا شوید! +عکس

 

 

 

کدخبر: 227072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟