تانکر حامل سوخت نزدیک سد واژگون شد+عکس

سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تانکر کشنده در سه راهی روستای سراب قامیش در 12کیلومتری شهر سنندج و در نزدیکی سد وحدت(قشلاق) این شهر واژگون شد.

وی اضافه کرد: این حادثه بر اثر عدم توانایی راننده آن در کنترل وسیله نقلیه روی داد و به خودروهای در حال تردد در این مسیر آسیبی وارد نکرد.

وی اظهار کرد: این تانکر کشنده به سمت شهرستان سقز در حال تردد بود که پس از وقوع این حادثه قسمتی از بار آن در محل حادثه تخلیه شده بود که با همکاری مردم محلی جمع آوری و از انتقال آن به سمت دریاچه سد وحدت(قشلاق) جلوگیری به عمل آمد.

وی از رانندگان این مسیر خواست با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن این محور، ضمن رعایت قوانین با سرعت مطمئنه تردد کنند.

محور سنندج- دیواندره به طول بیش از 100 کیلومتر یکی مسیرهای حادثه خیز در استان کردستان به شمار می آید و سالانه چندین حادثه رانندگی در این مسیر اتفاق می افتد.

واژگونی تانکرهای حامل مواد سوختی یکی از معضلات جاده های کردستان به ویژه سنندج بوده که وقوع این حادثه آن هم در مسیرهای نزدیک به سد وحدت که تنها منبع تامین کننده آب شرب مردم سنندج است، مایه نگرانی شهروندان می شود.

مدتی قبل نیز یک دستگاه تانکر حمل سوخت در مسیر سنندج- مریوان دچار حادثه شد که بر اثر آن 2 نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و چند دستگاه خودرو سواری نیز در آتش سوخت.

سد وحدت (قشلاق) در حدود 15 کیلومتری شهر سنندج و در نزدیکی روستای سراب قامیش واقع شده و یکی از منابع تامین آب شرب و کشاورزی سنندج و از تفرجگاه های مردم این منطقه محسوب می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرگ دختر 7 ساله حین عمل آپاندیس در کرج

جنجال استفاده از مدل زن در نمایشگاه خودرو جده + عکس

گفت و گو با کثیف ترین مردی که دختر 14 ساله را نیمه شب به خانه برد+فیلم و عکس

حمله هولناک سگ به پسربچه 9 ساله +عکس

نبش قبر زن اردنی که صدایش در قبرستان می پیچید

خواهر این بازیگر زن معروف همسر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است! + عکس دو خواهر

خواننده معروف ایرانی در باشگاه بدنسازی قبل از سفرش به کانادا و آمریکا! +عکس

عکس کمتر دیده شده از محمدرضا گلزار در کنار جادوگر آسیا! +عکس

کدخبر: 227734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟