قاتل نامرئی در گنبدکاووس جان یک نفر را گرفت

رسول صلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دراین حادثه که روز جمعه در شهرک بهارستان گنبدکاووس رخ داد، صفدر دورویی 75 ساله جان خود را از دست داد و فاطمه محبی 60 ساله و عزیز دورویی 35 ساله نیز مسموم شدند.

وی گفت: جانباخته این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) به بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس منتقل و 2 مسموم دیگر نیز به بیمارستان شهدای 12 دی این شهر منتقل شدند.

صلاحی اضافه کرد: به دلیل کمبود تخت 'آی سی یو' دربیمارستان شهدای 12 دی این شهر، مسموم شدگان به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر مینودشت درفاصله 15 کیلومتری از گنبدکاووس منتقل و بستری شدند که هم اکنون وضعیت هوشیاری خوبی ندارند.

رئیس اداره گاز گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برلزوم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسائل گازسوز ازسوی مشترکان تاکید کرد.

فرامز کردی گفت: به همه مشترکان این شرکت در هنگام نصب کنتور گاز، کتابچه 'استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی' داده شده که در آن اصول صحیح استفاده از وسائل گاز سوز درج شده است.

وی با تاکید برضرورت مطالعه نکات آموزشی این کتابچه از سوی مشترکان، افزود: مشترکان باید قبل از نصب وسائل گازسوز (بخاری)، از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نمایند.

کردی، استفاده از کلاهک به شکل H روی دودکش ها و استفاده از شیلنگ استاندارد و رعایت اندازه یک تا یک و نیم متری آن و نیز استفاده نکردن از دودکش مشترک را از مهمترین اصول در استفاده از وسائل گازسوز (بخاری) برشمرد و اضافه کرد: مشترکان نباید به هیچ وجه از لوله های آلومینیومی و بخاری های فاقد دودکش استفاده کنند.

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و اداره گاز آن افزون بر 92 هزار مشترک دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم مست بود و در میهمانی با همسر دوستم عمل زشتی انجام داد / او می خواست به زور او را به طبقه بالا ببرد

دختر جوان به خاطر هم خوابی با پسر 14 ساله دستگیر شد+ عکس

بلایی که سر "سونا"دختر ترکمن در جنوب تهران آمد

44 هزار دختر از پسر جوان خواستگاری کردند / رقابت عشقی در تلگرام + عکس

دستگیری بازیگر سرشناس در پرونده کثیف ارتباط دختر ایرانی با مرد عرب

بلیت‌های «فروشنده» در هند یک دقیقه‌ای تمام شد+عکس

بهترین مجری بیست سال اخیر تلوزیون بالاخره با مدل درخواستی هوادارنش عکس گرفت +عکس

عکس جدید الناز شاکردوست در کنار لیندا کیانی در اختتامیه مادام باترفلای +عکس

کدخبر: 227754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟