مرگ کارگر مقنی در عمق ۴۰ متری چاه

با تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 3 به همراه گروه امداد و نجات 9 با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 11:35 دیروز به خیابان پانزده خرداد، کوچه امامزاده یحیی رهسپار شدند.

واحد کیانی مدیر منطقه 5 عملیات که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه Incident حضور داشت، در این خصوص گفت: در قسمت حیاط یک شرکت تجاری، کارگران مشغول لایروبی یک حلقه چاه بودند که ناگهان یکی از کارگران بی هوش شده و در عمق 40 متری چاه گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه و برپایی کارگاه در دهانه چاه، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات عملیات رهاسازی کارگر مقنی را آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی خود را به عمق چاه رساندند و کارگر مقنی که کاملاً بی هوش بود را از چاه خارج کرده و وی را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این مدیر منطقه با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه از سوی عوامل اورژانس مشخص شد کارگر مقنی در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و نیروهای عملیاتی پس از ارائه تذکرات ایمنی به کارگران، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می‌کنند برای حفر چاه حتماً از کارگران مقنی با تجربه استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اصابت غافلگیرانه دو گلوله به جوان رهگذر/ پلیس:انگیزه شلیک مشخص نیست +عکس

مزاحم دوست دخترم من را نقص عضو کرد و شهلا برای همیشه تنهایم گذاشت

رانندگی مستانه جان مادربزرگ 88 ساله را گرفت +تصاویر

رفتارهای دختر باجناقم مرا از خود بیخود کرد

خوشگذرانی های دردسر ساز با دختر شیشه ای / پریسا را در وضعیت بدی در پاتوق پسران دیدم!

سلفی ساحلی آقای بازیگر همراه تمام اعضای خانواده اش +عکس

ترلان پروانه با رنگ موهای عجیب و کاملا متفاوت به اینستاگرام بازگشت +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی در مسابقه تیم فوتسال هنرمندان +عکس

 

کدخبر: 228038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟