به گزارش رکنا، سید جلال ملکی در تشریح این خبر گفت: در ساعت 6:40 صبح امروز یک مورد حادثه Incident حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه 1، 2 و 115 را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری اسلامی؛ خیابان مراغه‌ای اعزام کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان دو طبقه به مساحت حدود 60 مترمربع رخ داده و این محل به یک کارگاه کفاشی تبدیل شده بود.
وی با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اقلام موجود در این کارگاه دود زیادی نیز از آن برخواسته بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.
ملکی با بیان اینکه وجود مواد اشتعال زا همچون چسب، فوم و ... عملیات آتش نشانان را با سختی هایی روبه رو کرده بود، گفت: عوامل آتش نشانی مدتی بعد شعله های آتش را مهار و پس از آن به طور کامل اطفا کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، اظهارکرد: علت این حادثه در دست بررسی است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت وحشیانه مینا توسط 4 جوان در سوله خارج از شهر / این اقدام فیلم برداری شده بود

نقشه زن «عَلَم» برای یافتن راز عیاشی های وزیر دربار + عکس

دوقلوهایی که همه‌جوره به هم وصل هستند +تصاویر

زنم در راه پله ها با مرد همسایه تنها بود و...

10 کودک قاتل که روح شیطانی داشتند / این تبهکاران کوچک به اعدام محکوم شده اند + عکس

پست اینستاگرامى بهنوش طباطبایی بعد از جنجال رسانه اى درباره جدایی اش از مهدی پاکدل +عکس

سلفی جالب خواننده زن مشهور با لیونل مسی در لباس بارسلونا +عکس

چهره بهت زده بازیگر زن ایرانی در حالی که سیگار به دست دارد! +عکس

 

کدخبر: 228213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟