مرگ چوپان بخت برگشته  در تصادف جاده ای+عکس

در حادثه رانندگی در محور قوچان به چناران، چوپانی 28 ساله که در فاصله زیادی نسبت به جاده در حال چرای گوسفندانش بوده، جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در تشریح این خبر گفت:ساعت 06:30 روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف Crash جرحی در سه راهی رادکان، تیم گشت پاسگاه انتظامی سیدآباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سرهنگ "قربان صنعتی" افزود: در بررسی ماموران پاسگاه انتظامی سیدآباد مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو، به بلوکه های وسط جاده برخورد و از جاده منحرف و در شانه خاکی به شدت با چوپان بخت برگشته برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه Incident متاسفانه چوپان 28 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک اورژانس به سردخانه منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو رأس گوسفند نیز تلف شده است، از کلیه رانندگان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن حفظ ایمنی خود، جان دیگران را براحتی در معرض خطر قرار ندهند.

انهدام باند خانوادگی سارقان گل های زعفران

با تلاش پلیس باند خانوادگی سرقت Stealing گل های زعفران در مزارع شهرستان فریمان دستگیر شدند.

سرهنگ "علی اکبر قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی چند فقره سرقت گل های زعفران در زمین های روستای قلعه نو شهرستان فریمان تیم تجسس کلانتری مرکزی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری مرکزی پس از بررسی دقیق سرقت ها با استفاده از سرنخ های بجامانده به اعضای یک خانواده سه نفره مظنون شدند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی با جمع آوری ادله و مستندات کافی متهمان را با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محخفیگاه آنان مقدار 10 کیلوگرم گل زعفران سرقت شده را کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: زوج میانسال به همراه پسر 18 ساله شان در بازجویی های علمی پلیس به سرقت حدوده 200 کیلوگرم گل زعفران طی شش فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

راننده مست ، زن دوچرخه سوار را کشت + تصاویر

اعتراف فرشته به کارهای کثیف در خانه مجردی اش

فیلم چاقوکشی در ایستگاه مترو / 3 جوان باهم درگیر شدند

اقدام وقیحانه با زن خانه دار روی تخت خواب / دادستان دستور بررسی تحقیقات را صادر کرد

ناگفته ها زن شوهردار از ساعت ها زندانی شدن با مرد همسایه در انبار زیر زمین / آبرو و شرافتم لکه‌دار شده بود

 

سوپراستار سینمای ایران تصویر "چارلی" حیوان خانگی بامزه اش را منتشر کرد +عکس

خواننده ایرانی با صدای خود داوران مسابقه ترکیه ای را میخکوب کرد +عکس و صوت

بوسه همزمان دو بازیگر زن معروف بر گونه های نیکی کریمی +عکس

 

کدخبر: 228269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟