مرگ تلخ دو خواهر در چاه آب

به گزارش رکنا، محمدرضا بیاناتی، مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان با اعلام این خبر بیان کرد: شواهد و اظهارات گویای این است که دو خواهر هنگام بازی در داخل حیاط منزل مسکونی به داخل چاه سقوط Fall کرده و به علت غیبت طولانی مدت آن ها خانواده نگران شده و متوجه سقوط آن ها در داخل چاه می شوند.
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان اضافه کرد: ساعت 17 و هشت دقیقه روز گذشته (یکشنبه) گزارش سقوط این دو خواهر به داخل چاه به آتش نشانی اطلاع رسانی می شود.
وی تصریح کرد: عوامل آتش نشانی مستقر در ایستگاه 12 و 18 در کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه Incident حضور یافته و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
بیاناتی گفت: ابتدا کودک حدود دو ساله که بر روی آب شناور بود توسط آتشنشانان از داخل چاه خارج شده و به مدت 15 دقیقه نیز عملیات سی پی آر بر روی آن صورت گرفت.
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان بیان کرد: با وجود تلاش آتشنشانان ولی علائم حیاتی این کودک بازنگشت و کودک توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: با پایان یافتن عملیات خارج کردن این کودک از داخل چاه، خانواده این کودک مدعی شدند یکی دیگر از فرزندانشان نیز مفقود شده که احتمال می رود وی نیز در داخل چاه سقوط کرده باشد.
وی بیان کرد: تیم های آتشنشانی دوباره وارد چاه شده و کودک هشت ساله که به زیر آب رفته بود را از چاه خارج کرده و توسط خودروی آتش نشانی آن را به بیمارستان منتقل کردند.
بیاناتی گفت: عملیات امداد و نجات این دو کودک پس از 31 دقیقه تلاش به اتمام رسید و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه 12 نیروی آماده باش در این عملیات مشارکت داشتند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟