فریادهای 3زن،2مرد و یک کودک در خانه آتشین

پس از اطلاع رسانی این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 74 و 27 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 12:15 روز گذشته خود را به محله شهران، خیابان نیلوفر جنوبی رساندند.

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: یک واحد مسکونی 80 مترمربعی در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه دارای 10 واحد مسکونی آتش گرفته و دود بسیار زیادی راهروها و طبقات این ساختمان را فراگرفته بود.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به واحدهای دیگر این ساختمان مسکونی بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات کامل و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

مدیر منطقه یک عملیات تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو یک نفر دختربچه، یک نفر مرد و سه نفر زن را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

حسین بیگی با بیان اینکه شعله های آتش در مدت زمان کوتاهی با تلاش نیروهای آتش نشانی خاموش شد، اضافه کرد: آتش نشانان مالک واحد مسکونی(مردی حدوداً 35 ساله) که دچار سوختگی شده و قبل از رسیدن آتش نشانان خود را به خارج از ساختمان رسانده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از تحویل محل حادثه به مأموران نیروی انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟