دلایل برخورد مرگبار 2 قطار مسافربری در سمنان اعلام شد / تحقیقات پلیس روشن کرد + فیلم
حجم ویدیو: 14.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

به گزارش رکنا، سردار روح الامینی، فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر به رکنا گفت: ساعت 7:50 صبح امروز حادثه Incident برخورد دو دستگاه قطار مسافربری در راه آهن سمنان به مرکز فوریت های پلیس Police 110 اعلام شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: محل حادثه بین ایستگاه های گرداب و هفت خان در 70 کیلومتری شهر سمنان اعلام شد.
به گفته وی: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله چهار تیم عملیاتی وانتظامی از کلانتری های نزدیک به محل حادثه برای بررسی و کمک رسانی به محل اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: در بررسی های مقدماتی حادثه مشخص شد قطار مسافربری تبریز – مشهد در سه کیلومتری ایستگاه راه آهن توقف داشته که قطار محلی سمنان – مشهد از پشت با آن برخورد می کند.
روح الامینی ضمن اشاره به حضور تیم های امدادی وآتش نشانی در محل حادثه، بیان کرد: متاسفانه تعدادی از مسافران در این برخورد کشته و تعدادی نیز مجروح شدند که با توجه به بالایودن شدت حادثه تا کنون گزارش دقیقی از قربانیان و حادثه دیدگان اعلام نشده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان از انتقال مصدومان به بیمارستان کوثر سمنان و ولایت دامغان خبرداد و اضافه کرد: کارشناسان در حال بررسی صحنه حادثه هستند و به محض دریافت اخبار تکمیلی، به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 230955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟