حجم ویدیو: 35.38M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51

به گزارش رکنا، نجات یافتگان حادثه Incident تصادف 2 قطار مسافربری در هفت خوان می گویند اگر امکانات بود بسیاری از کشته شدگان الان زنده بودند.
در این فاجعه که 45 مسافر جان باخته اند ارگان های رسمی از امدادرسانی بموقع و مناسب اخباری انتشار داده اند اما شاهدان و نجات یافتگان گفته های متفاوتی دارند.
یکی از این مردان که آذری زبان نیز است می گوید: ساعت 7 تصادف شد و تا ساعت 10 خبری از امدادرسانان نبود بعد هم دو بالگرد آمد که کپسول آتش نشانی هم نداشت و دنبال کپسول های کوچک بودند که گفتم با این کپسول ها آتش خاموش نمی شود.
وی می افزاید: قطار پرستار داشت اما یک نخ بخیه و بتادین نداشت جلوی خونریزی را با فشار دادن ملحفه گرفتیم همشهری هایمان همه در برابر ما پرپر شدند.این مرد با گریه افزود:وزیر می گوید از همان ابتدا اینجا بودند کجا بودند و ما ندیدیم 3 ساعت بعد وقتی قطار رو عقب کشیدند 4تا آمبولانس آمد فقط برانکارد داشتند تا مجروح ها رو ببرند داخل آمبولانس حتی آتن نداشتند خیلی ها جان باختند در حالیکه می شد زنده باشند.
مرد جوان دیگری نیز می گوید:ما تا 4 صبح عزاداری می کردیم و حالا همه شان رفتندیکی از مسافرها 5 عضوخانوادش رو از دست داده می گه پسرش نیم ساعت قبلش پرسیده بابا مشهد چه شکلیه این ها کمر آدم رو می شکونن اگر امداد رسانی می شد تلفات کمتری بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟