فیلم لحظه آتش سوزی مهیب صبح امروز در برج 15 طبقه بولوار سازمان آب+تصاویر

آتش سوزی در بلوار مشهدبه گزارش رکنا، مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح این خبر گفت: این برج مسکونی در بلوار سازمان آب صبح امروز دچار آتش سوزی گسترده شده بود و آتش نشانان به همراه 27 دستگاه خودروی اطفای حریق و تجهیزات نظیر نردبان و خودروی توربوفن به محل حادثه Incident اعزام شدند. 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به انجام عملیات اطفا از محل نما و داخل ساختمان تصریح کرد: کانون حریق یکی از واحد های طبقه هفتم برج بود.

وی اظهار کرد: برج به‌طور کامل توسط امدادگران تخلیه‌ و منطقه اطراف آن برای جلوگیری از سرایت آتش حصارکشی شد. 

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: شعله های سرکش آتش در حالی که واحد یکصد و بیست متری این برج را فرا گرفته بود، در اقدامی ضربتی و از چندین جهت توسط آتش نشانان در دقایق اولیه مهار و اطفاء شد. 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: ساکن واحدی که آتش گرفته بود خانمی میانسال بود که به بیرون منتقل و تحویل تکنسین های اورژانس شد. 

وی با بیان اینکه در مجموع چهار نفر در آتش سوزی این برج مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند گفت: تعدادی از ساکنین نیزدچار دودگرفتگی سطحی شده بودند که توسط تکنسین های اورژانس نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شدند. 

رضائی در پایان گفت: علت بروز این آتش سوزی با توجه به گستردگی آن نیازمند بررسی های بیشتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی در بلوار مشهد

کدخبر: 231477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟