کردستان زیر حملات تندباد 108 کیلومتری / باد موجب شکسته شدن درختان شد + تصاویر

به گزارش رکنا، کردستانی ها در این دو روز که شاهد حاکم شدن هوایی ناپایدار در استان بودند در برخی مناطق با آبگرفتگی معابر مواجه شده اند.
همچنین در این مدت سرعت باد افزایش یافته است و باد موجب شکسته شدن درختان، افتادن و جابجا شدن اشیاء مختلف در برخی نقاط استان شده است.
بر اساس گزارش هواشناسی کردستان بیشترین سرعت باد در مریوان با 108 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و پس از آن کامیاران با 94، زرینه با 65، قروه و بانه با 36، سنندج با 34، بیجار با 29 و سقز با 22 کیلومتر بر ساعت در مراحل بعدی میزان سرعت باد قرار دارند.
مدیرکل هواشناسی کردستان در رابطه با بارش باران گفت: موج اصلی بارش امروز جمعه در کردستان فعال خواهد بود و موجب بارش های رگباری قابل ملاحظه ای می شود.
طالب حیدری افزود: در روز شنبه بارش های پراکنده مورد انتظار است و به نظر می رسد بارش ها در طول هفته بویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه به طور متناوب ادامه داشته باشد.
طبق آمار هواشناسی کردستان در 48 ساعت گذشته بانه با 134 میلیمتر بیشترین میزان بارش باران را داشته است.
پس از بانه به ترتیب شهرهای مریوان با 85، سقز با 73، زرینه با 44، هزارکانیان با 41، کامیاران با 29 و سنندج 21 میلیمتر بیشترین بارش را تجربه کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟