برخورد شدید پژو  با کامیون در بزرگراه آزادگان/ سرنشینان در اتاقک متلاشی شده، گرفتار شدند +تصاویر

 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد 2 وسیله نقلیه، آتش نشانان ایستگاه 87 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:11 امروز به بزرگراه آزادگان (مسیر شرق به غرب)، حوالی بلوار الغدیر رهسپار شدند.

محمد محمدی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه Incident در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو آر دی با 2 نفر سرنشین و یک دستگاه کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه، خودرو سواری از مسیر خود منحرف و با تیر برق کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این تصادف، 2 نفر سرنشین در داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری مصدوم و گرفتار شدند.

محمدی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، قطع جریان برق و نیز جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، عملیات نجات افراد گرفتار شده را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی همچنین اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان هر 2 سرنشین که 2 مرد میانسال بودند را از خودرو سواری خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در مورد علت این تصادف Crash اظهار داشت: پس از انجام عملیات امدادی، جهت بررسی علت بروز این حادثه رانندگی محل سانحه را به پلیس Police راهور منطقه سپردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا: تصادف پژو آردی و کامیون در بزرگراه آزادگان

کدخبر: 232105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟