دو نیم شدن سواری هیوندا با سرعت 200 کیلومتر در خروجی جاده رشت + عکس های دلخراش

برخورد خودرو با پل عابرپیاده

به گزارش رکنا، علیرضا جعفرزاد راد، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان بندرانزلی کفت: طی تماس تلفنی با ایستگاه آتش نشانی در ساعت سه و 24 دقیقه بامداد امروز درخصوص وقوع تصادف Crash Crash در محور انزلی به رشت، خودروهای امداد و واکنش سریع بلافاصله به محل حادثه Incident Incidentاعزام شدند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه آتش نشانان منطقه آزاد انزلی نیز با فاصله در محل حاضر شدند، افزود: متاسفانه بر اثر شدت تصادف در این حادثه، راننده خودرو جانش را از دست داد و سرنشین دیگر آن به دلیل جراحات و شکستگی از ناحیه دست و پا به مراکز درمانی منتقل شد.
وی در پایان گفت: سرعت زیاد یا خواب آلودگی راننده می تواند از دلایل وقوع این حادثه باشد اما نظر نهایی برعهده کارشناسان راهنمایی و رانندگی است.
یکی از شاهدان این حادثه در گفت وگو با خبرنگار رکنا در خصوص این حادثه گفت: این خودرو هیوندا بیش از 200 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و پس از برخورد با پل Bridge عابر پیاده صدای مهیبی ایجاد کرد.
وی افزود: سپس این خودرو به دو نیم قسمت شد و هر نیم آن به یک طرف افتاد، پله های پل عابر پیاده نیز شکسته شد و با صدای هولناکی به زمین برخورد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟