مرگ 3مسافر در رانندگی خواب آلود

به گزارش رکنا، در نخستین سانحه رانندگی که درحدود ساعت 6 و 50 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 25 محور هستیجان-دلیجان به وقوع پیوست، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده درصحنه تصادف Crash فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.
علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو عنوان شد.
در سانحه ای دیگری که در حدود ساعت 11و45 دقیقه همین روز، در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو405 دیگر، در محور اتوبان ساوه رخ داد، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت شد.
علت حادثه Incident مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو عنوان شد.
سومین حادثه رانندگی نیز در حدود ساعت 6 و 40 دقیقه صبح امروز، در کیلومتر سه محور آزاد راه ساوه-همدان در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 به وقوع پیوست که دراین حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت شد.
علت این سانحه نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو عنوان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟