مرگ آتشین مرد ۵۰ساله در خانه شعله ور

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران درباره جزییات این حریق گفت: حادثه Incident آتش سوزی در ساعت ۳۵ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه در بلوار فردوس اعزام کرد.
وی افزو: باحضور آتش‌نشانان در محل حادثه که مجتمع مسکونی بود مشخص شد که حریق در واحد صدمتری واقع در طبقه دوم این ساختمان رخ داده و شعله‌های آتش بیشتر فضاهای این ساختمان را در بر گرفته و در حال سرایت به طبقات بالایی است.
ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی اولیه با مراجعه به طبقات ۱۵ تن از ساکنان ساختمان را که در میان دود محبوس شده بودند، نجات دادند.
به گففه ملکی آتش نشانان در یکی از طبقات با جسم بی‌هوش مردی حدودا ۵۰ ساله روبرو شدند که بلافاصله وی را به عوامل اورژانس تحویل داده و در حالی که از چند نقطه بدن دچار سوختگی شده بود، مرگش از سوی تکنیسین‌های اورژانس تایید شد.
وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود ، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و در ساعت ۲:۰۶ به عملیات خود خاتمه دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: مهر

کدخبر: 232786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟