مرگ غم انگیز سه پسر 17 تا 20 ساله در خانه مجردی /  گزارش تکنسین های اورژانس چه بود؟

به گزارش رکنا، حسن عباسی، سخنگو اورژانس تهران در خصوص جزئیات این حادثه Incident اظهار کرد: حدود ساعت هفت صبح امروز به دنبال تماس با مرکز اورژانس تهران مبنی بر وقوع مسمومیت با گاز کربن منو اکسید(co) در آپارتمانی واقع در خیابان دماوند ایستگاه سبلان، سه واحد عملیاتی مجهز مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند و متاسفانه با پیکر بی‌جان سه پسر جوان 17 تا 20 ساله مواجه شدند.
سخنگو اورژانس در ادامه خاطرنشان کرد: تیم‌های مجرب اعزامی به محض رسیدن به محل سریعا عملیات احیا قلبی ریوی را آغاز کرده و همزمان آسیب دیدگان را به بیمارستان های بوعلی و امام حسین (ع) منتقل کردند.
وی افزود: با وجود تلاش همکاران، گزارش تکنسین های اورژانس تهران خبر از فوت هر سه پسر جوان حادثه دیده دارد. علت حادثه نشت گاز co از آبگرمکن دیواری که بصورت غیر اصولی در آشپزخانه نصب شده بود، اعلام شد.
عباسی در پایان تاکید کرد: همه ساله تعداد زیادی از هموطنانمان به علت عدم نصب صحیح وسایل گرمایشی و نشت گاز co از این وسایل دچار مسمومیت می‌شوند که لازم است خانواده‌ها در این مهم دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین حوادث Accidents ناگواری نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 233020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟