جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه Incident اظهار داشت: در ساعت 14:50 حادثه آتش سوزی واقع در بزرگراه نواب تقاطع آذربایجان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای 4 ایستگاه به همراه بالابر نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، آتش سوزی در طبقه پنجم به وسعت 100 متر مربع واقع در یک برج اداری - تجاری 15 طبقه اتفاق افتاد که وقتی آتش نشانان کمتر از 2 دقیقه در محل مستقر شدند، با مشاهده واحد کاملا شعله ور به سرعت وارد طبقات شده و با شکستن درب واحد مورد نظر، 5 الی 6 آقا و خانم محبوس شده را خارج کردند.

وی تصریح کرد: 5 تا 6 نفر از افراد در واحد آتش گرفته، برای نجات جان خود بر لبه های پنجره قرار داشتند که به دلیل خطر سقوط، آتش نشانان با 3 دستگاه نردبان هیدرولیک از 3 ضلع مخالف این افراد را نجات دادند.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود، ادامه داد: گروه دیگری از نیروها برای تجسس به واحدها و طبقات دیگر وارد شدند که در نهایت در این عملیات موفق به خارج کردن 40 نفر و انتقالشان به محل امن شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: از این تعداد حدود 11 نفر دچار دود گرفتگی شدند که حال 6 نفر از آن ها وخیم تر اعلام و به مراکز درمانی منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟