به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه Incident اظهار داشت: در ساعت 11:26 حادثه آتش سوزی در خیابان مطهری، خیابان میرعماد به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای سه ایستگاه به همراه خودروی تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیک به محل اعزام می شوند.
به گفته ملکی، آتش سوزی در طبقه همکف مملو از لوازم یک ساختمان اداری پنج طبقه که در هر واحد آن شرکت های مختلف فعالیت می کردند، اتفاق افتاد.
وی تصریح کرد: آتش نشانان با مشاهده واحد کاملا شعله ور، به سرعت عملیات اطفا را آغاز و موفق به کنترل شعله های آتشی که از در و پنجره ها به بیرون زبانه می کشید، شدند.
ملکی در ادامه گفت: در حین عملیات مشاهده می شود که در طبقه اول ساختمان مجاور سه طبقه به دلیل سرایت دود بسیار غلیظ، سه زن جوان و دو نوزاد دختر در شرایط ناایمن قرار گرفته اند.
ملکی گفت: نیروها برای نجات جان این افراد با ورود چند جانبه موفق شدند بدون آسیب دیدگی، هر پنج نفر را از محیط پرخطر خارج و به محل امن منتقل کنند. 
ملکی با بیان اینکه کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند، افزود: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و با ایمن سازی محل حادثه و تخلیه دود عملیات در ساعت 13:15 به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟