حادثه هولناک برای  هواپیما در آسمان فرودگاه مهرآباد

پرواز تهران-شیراز شرکت هواپیمایی تابان بعد از ظهر امروز لحظاتی پس از بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد به علت از دست دادن یکی از موتورها دچار نقص فنی می‌شود که خلبان تصمیم می‌گیرد هواپیما را به فرودگاه مهرآباد برگرداند.

این هواپیما ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از زمین بلند می‌شود که به علت از دست دادن یک موتورش ساعت ۱۸:۴۰ مجبور به فرود در مهرآباد می شود و خوشبختانه مسافران در کمال سلامت هستند.

هواپیمای MD تابان به رجیستر EP-TBB به سلامت در فرودگاه مهرآباد فرود آمد و مسافران از آن پیاده شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی ضمن تائید این خبر به فارس گفت که شرکت هواپیمایی تابان در حال پیگیری برای اختصاص هواپیمای جایگزین و اعزام مسافران به فرودگاه شهید دستغیب شیراز است.

رضا جعفرزاده گفت: طی مدت زمانی که مسافران منتظر پرواز جایگزین هستند، از آنها در فرودگاه مهرآباد پذیرایی به عمل می‌آید.

در این رابطه سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایرنا گفت : درخواست اعزام آتش نشانان به فرودگاه مهرآباد در ساعت 18:50 امشب به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 تیم آتش نشانی به همراه خودروی فوماتیک به محل حادثه Incident اعزام شد.

سید جلال ملکی افزود: به هنگام ورود آتش نشانان به فرودگاه مهرآباد مسئولین این فرودگاه اعلام کردند که این مشکل برطرف شده و نیازی به عملیات آتش نشانان نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟