ساکنان مجتمع ۳۶ واحدی در محاصره دود غلیظ +تصاویر

ساعت 6:21 امروز حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در شهرک نفت منطقه تهرانسر به سامانه 125 اعلام شد و به سرعت مأموران ایستگاه 101 و 1044 آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

امیرعباس سرافرازی؛ رئیس ایستگاه 104 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حریق اظهار داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه 36 واحدی به علل نامشخصی دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ دود ناشی از حریق به طبقات دیگر و احتمال محبوس شدن افراد در سایر واحدهای مسکونی، آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شدند؛ گروهی از آنها با قطع جریان برق و گاز مجتمع مسکونی با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش‌کننده، عملیات مهار آتش را آغاز و موفق به اطفای حریق شدند همچنین گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز چندین نفر از ساکنان ساختمان را به پشت‌بام و پس از مهار آتش سایر ساکنان را به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

در این حادثه به کسی آسیب نرسید و پس از اطفای حریق و ایمن‌سازی محل، عملیات پایان یافت و علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

 

کدخبر: 235695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟