انفجار مشکوک پژو 405 در اصفهان 2 کشته داشت +تصاویر

در این حادثه Incident که روز چهارشنبه در محور شرق به غرب بزرگراه اقارب پرست اصفهان روی داد؛ خودروی سواری به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

در نتیجه این حادثه 2 نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند و نفر سوم به بیمارستان منتقل شد.

به گفته نماینده حاضر پلیس Police راهور استان اصفهان در صحنه، علت این حادثه مشخص نیست و جسد های سوخته شده سرنشینان خودرو در حال انتقال به پزشکی قانونی است .

در نتیجه این آتش سوزی که منجر به انفجار خودرو شد قطعات خودرو تا فاصله حدود 50 متری پراکنده شد و ترافیک سنگینی از ابتدای محور شرق به غرب و بالعکس اتوبان اقارب پرست ایجاد شد.

 در این حادثه که روز چهارشنبه در محور شرق به غرب بزرگراه اقارب پرست اصفهان روی داد؛ خودروی سواری به دلیل نامعلومی منفجر شد.

در نتیجه این حادثه دو نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند و نفر سوم به بیمارستان منتقل شد.

به گفته نماینده حاضر پلیس راهور استان اصفهان در صحنه، علت این حادثه مشخص نیست و جسد های سوخته شده سرنشینان خودرو در حال انتقال به پزشکی قانونی است .

همچنین مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه دگفت: حادثه انفجار توام با حریق خودروی سواری پژو ساعت 11 و 58 دقیقه امروز در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان رخ داد که پس از اعلام به سامانه 125 تیم های امداد آتش نشانی از ایستگاه های 3، 11 و 12 به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی با اشاره به ترافیک شدید در بزرگراه مذکور افزود: تیم های امدادی آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه حریق خودرو را مهار کردند اما دو نفر از سرنشینان این خودرو که یک زن و یک مرد بودند با توجه به وسعت و شدت انفجار دچار سوختگی شدید شده و در دم جان باختند.

وی با اشاره به اینکه این خودروی سواری با پلاک ایران 93 دارای سه سرنشین بوده است ادامه داد: هنگام انفجار در سمت راننده باز و راننده خودرو مذکور به بیرون پرتاب می شود.

وی بیان کرد: این مرد 26 ساله که از ناحیه سر و صورت و قسمتی از بدن دچار سوختگی شده بود زنده مانده و توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص شد این خودرو که از ناحیه کابین و صندوق خودرو دچار انفجار شده است گازسوز از نوع CNG است ولی با توجه به سالم بودن مخزن گاز خودرو، کارشناسان آتش نشانی هم اکنون در محل حادثه حضور دارند و علت انفجار این خودرو در دست بررسی است.

وی گفت: با توجه به انفجار شدید و توام باحریق این خودرو، احتمالا وجود مواد سریع الاشتعال موجب بروز این حادثه شده است.

عباس عابدی مدیر روابط عمومی حوادث Accidents و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 11 و 58 دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که پس از حضور در محل، تکنسین های اورژانس مردی حدودا 20 ساله که از ناحیه سر و گردن و کتف دچار سوختگی 30 درصد شده بود به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) منتقل کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

82374348-71301643

کدخبر: 235962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟