کمپین بجنوردی ها برای درمان کودکی که سگ شکمش را دریده است+عکس

جمشید گریوانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه سال گذشته یک جوان بر اثر برق گرفتگی فلج شد و از سوی ارگان‌های ذی ربط حرکت خاصی انجام نشد، ادامه داد: اما بعد از اینکه خبر این جوان امسال در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر و احساسات مردم تحریک شد، مسئولان به دیدار این جوان رفتند. رسیدگی به مسائل اجتماعی وظیفه ذاتی مسئولان است که باید انجام شود.

وی با تصریح بر اینکه آزموده را آزمودن خطاست، ادامه داد: متاسفانه در هفته گذشته شاهد سگ گرفتگی یک کودک پنج ساله بودیم. پدر این کودک بعد از گذشت پنج روز به اتاق بنده در محل شورای شهر مراجعه و اظهار کرده که پولی برای درمان فرزند خود ندارم. پدر این کودک اظهار کرده بود که پزشکان بیمارستان امام علی(ع) فرزندم را جواب کرده و گفته اند باید به بیمارستان شیخ مشهد انتقال دهید.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: دوباره این موضوع در فضای مجازی منتشر شد و بعد از آن بود که مسئولان در صحنه حاضر شدند. بعد از اینکه این مطلب در فضای مجازی منتشر شد خیران به کمک آمدند که مبالغی نیز جمع آوری شد.

گریوانی اظهار کرد: چرا باید این موضوعات به‌جایی برسد که در کمپین و فضای مجازی انتشاریافته و بعد مسئولان نسبت به حل موضوع وارد شوند؟

وی گفت: این رویه و رویکرد در شان جامعه ما نیست و مسئولان باید در این راستا تدبیر کرده و چاره‌اندیشی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟