افشای جزئیاتی جدید از زندگی پسر بن ‌لادن+ تصاویر
"عبدالرحمان خدر"، 34 ساله، همبازی دوران کودکی "حمزه"، پسر اسامه بن  لادن، نکات جالبی را از زندگی وی فاش کرده است. به گفته عبدالرحمان، حمزه بن لادن عاشق برند آمریکایی کوکاکولا است.
 
0 (1)
0 (5)
عبدالرحمان خدر
 
عبدالرحمان سه سال با حمزه بن لادن در سکونتگاه خانواده بن لادن در شرق افغانستان بوده است. او می‌گوید: پسر بن لادن عاشق کوکاکولا بود و به صورت مخفیانه آن را وارد سکونتگاه می‌کرد. حمزه اطمینان داشت که نگهبان‌ها او را بازرسی نمی‌کنند.
 
0 (2)
عبدالرحمان خدر به همراه مادرش
 
عبدالرحمان در ادامه گفت: حمزه همیشه سعی می‌کرد وسایلی که برایمان ممنوع بود و اجازه نداشتیم آنها را همراه داشته باشیم، با خود به داخل سکونتگاه بیاورد.
عبدالرحمان که برادرش برای بیش از یک دهه در زندان گوآنتانامو به سر می‌برد، افزود: حمزه آن زمان حدود 9 سال داشت و برای ما کوکاکولا و گاهی هم تنباکو می‌آورد. او در حال آموزش بود و به دلیل آنکه هیچ کدام از نگهبان‌ها جرات نمی‌کردند پسر بن لادن را بازرسی کنند، او هر چه می‌خواست و ممنوع بود وارد می‌کرد. یکی از اقلامی که پسر بن لادن خیلی دوست داشت، یخ بود. استفاده از یخ زندگی تجملاتی و لوکس محسوب می‌شد زیرا قرار بود ما خیلی ساده زندگی کنیم.
0 (4)
حمزه بن لادن (عکس در سال 2005 گرفته شده است)
 
وزارت خارجه آمریکا چندی پیش نام حمزه بن لادن را به فهرست جهانی تروریست‌ها اضافه کرد. در گزارش وزارت خارجه آمریکا آمده حمزه بن لادن جا پای پدرش گذاشته و به القاعده پیوسته است.

0 (7)
 
"ایمن ظواهری"، رهبر کنونی القاعده، اوت 2015 با انتشار پیامی اظهار داشت حمزه بن لادن به گروه او پیوسته است. حمزه نیز در پیام صوتی جداگانه‌ای از حامیان القاعده خواست تا حملاتی را در واشنگتن، پاریس و تل‌آویو انجام دهند.
کدخبر: 236924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟