واژگونی تریلی حمل شن و ماسه در بزرگراه امام علی(ع)+ تصاویر

وقوع این حادثه ساعت 4 بامداد امروز موجب راه بندان در این بزرگراه شد که با اطلاع این حادثه از سوی شاهدان و رانندگان عبوری به سامانه 125، بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، نیروهای پشتیبانی منطقه 6 عملیات این سازمان به همراه لودر و جرثقیل 55 تنی و همچنین آتش نشانان ایستگاه 54 به بزرگراه امام علی(ع)، خروجی لویزان رهسپار شدند.

نادر خوش نیت افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران درمورد جزئیات بیشتر این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه کامیون تریلی ویژه حمل شن و ماسه به هنگام حرکت در بزرگراه امام علی(ع) به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد شدید با گاردریل کنار بزرگراه، به یک طرف واژگون شد.

واژگونی تریلی حمل شن و ماسه در بزرگراه امام علی (ع)/ ایمن سازی محل حادثه پس از 4 ساعت تلاش مستمر

 

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت حادثه و مسدود شدن بزرگراه، نیاز بود که با استفاده از ماشین آلات سنگین، این کامیون جا به جا شده و به محل امن انتقال یابد به همین خاطر با هماهنگی سازمان آتش نشانی، علاوه بر اعزام یک گروه از نیروهای عملیات آتش نشانی، تجهیزات سنگین نیز شامل یک دستگاه لودر و یک دستگاه جرثقیل 55 تنی از واحد پشتیبانی منطقه 6 عملیات این سازمان روانه محل حادثه شدند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که در محل حادثه حجم بسیاری از ماسه های پخش شده از بار کامیون، سطح بزرگراه را اشغال کرده و موجب ترافیک شدید شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت با استفاده از لودر عملیات پاکسازی را انجام دادند و سپس به وسیله جرثقیل 55 تنی، کامیون تریلی را به حالت اولیه بازگردانده و از بزرگراه به محل امن انتقال دادند.

خوش نیت با اعلام این که با پاکسازی بزرگراه، مسیر برای خودروهای عبوری باز شد، افزود: عملیات آتش نشانان سرانجام پس از چهار ساعت تلاش مستمر به پایان رسید.

واژگونی تریلی حمل شن و ماسه در بزرگراه امام علی (ع)/ ایمن سازی محل حادثه پس از 4 ساعت تلاش مستمر

 

وی علت بروز این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در حال بررسی ذکر کرد و گفت: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

واژگونی تریلی حمل شن و ماسه در بزرگراه امام علی (ع)/ ایمن سازی محل حادثه پس از 4 ساعت تلاش مستمر

 

کدخبر: 237752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟