جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در ساعت 06:10 صبح امروز حادثه Incident خودروی سنگین در خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراه پارک وی، ابتدای خیابان شهید فیاضی به سامانه 125 اعلام و نیروهای ایستگاه 88 به همراه 3 دستگاه جرثقیل سنگین سازمانی به محل اعزام می شوند.

وی با بیان این که این حادثه زمانی اتفاق افتاد که تریلی حمل بار سنگ قصد جابه جایی کشنده را داشت، تصریح کرد: ناگهان پس از پایین زدن جک، به دلیل سنگینی بار، در جک ها حالت شکسته ایجاد و تریلر حدود 20 سانت به پایین کشیده می شود.

ملکی افزود: با نقص فنی ایجاد شده، تریلر در کنار خیابان متوقف شده بود که آتش نشانان با استقرار در محل، عملیات همزمان 2 جرثقیل را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با استفاده از جرثقیل و با تلاش بسیار، تریلر کمی از زمین بلند شده و کشنده در زیر جک قرار می گیرد.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشته ایم اما ترافیک بسیار سنگینی در معابر و مسیرهای ولیعصر، چمران و مدرس ایجاد شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی، با ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل پلیس Police راهور، عملیات در ساعت 08:33 به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟