۵ عربده کش قمه به دست در تبریز دستگیر شدند+عکس

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: قرار نیست پلیس Police در مواقع حساس، نظاره‌گر باشد بلکه دستی که برای ضربه به مردم و قمه‌کشی بالا می‌رود باید خرد بشود.

وی در ادامه گفت: این 5 شرور سابقه‌دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و با حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران ظرف کمتر از 12 ساعت دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی، وضعیت امنیت و احساس آن را در استان آذربایجان شرقی بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

وی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت‌نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار کنند، هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب کنند.

جانشین انتظامی استان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید و تصریح کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیرمتعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره‌های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟