به گزارش رکنا، در ساعت 21:04 دیشب وقوع حادثه Incident محبوس شدن راننده یک کامیون به سامانه 125 اطلاع داده و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 78 و 37 را به همراه گروه امداد و نجات دو به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران محدوده سه راه افسریه اعزام کرد.
پس از حضور آتش‌نشانان و عوامل امدادی در محل حادثه مشاهده شد که مردی حدودا پنجاه ساله در حال تعمیر قسمت گاردان کامیون کمپرسی خود بوده که ناگهان دور میل گاردان گرفتار شده است.
آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به مهار کامیون کرده و با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات و مرد میانسال که کاملاً بی هوش شده بود از میل گاردان جدا کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.
حمید یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این حادثه گفت: راننده میانسال کامیون به تائید عوامل اورژانس در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود. 
وی ادامه داد:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود خاتمه داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟