مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی کلاس پیش ساخته مدرسه روستای پالکانلو سفلی شیروان خسارت جانی نداشته است.

سعید رحمانی فضلی در شیروان اظهار داشت: فداکاری معلم شیروانی مانع از گسترش آتش‌سوزی مدرسه روستای پالکانلو سفلی شد.

رحمانی فضلی گفت: در کلاس درس روستای فوق که به خاطر واژگونی بخاری نفتی آتش‌سوزی رخ داد معلم فداکار به‌محض اتفاق این حادثه Incident به داخل کلاس رفته و بخاری را به بیرون انتقال داده است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه دانش‌آموزان آسیب‌ ندیده‌اند افزود: حادثه زمانی اتفاق افتاد که زنگ تفریح بوده و تمام دانش‌آموزان داخل حیاط بودند و صرفاً 2 نفر از دانش‌آموزان در کلاس حضور داشته‌اند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان با بیان اینکه هم‌اکنون برای تعمیرات لازم تمام دانش‌آموزانی که در این مدرسه تحصیل می‌کردند به مدرسه دیگری منتقل داده‌ شده‌اند گفت: مدرسه‌ای که دچار حادثه آتش‌سوزی شد از مدارس پیش‌ساخته بوده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه سامانه گرمایشی بسیاری از مدارس روستا در شیروان از استانداردهای لازم برخوردار است گفت: سعی بر این است در بخش گرمایشی به‌صورت موتورخانه‌ای انجام شود.

مدیر آموزش‌ و پرورش شیروان اظهار داشت: به‌ محض وقوع حادثه آتش‌سوزی کارشناسان ارزیابی و عملکرد و معاونت آموزش ابتدایی در محل حاضر و کلاس درس را به ساختمان متوسطه یک انتقال دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 238613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟