آیا انفجار پلاسکو مشکوک بوده است؟ / وزیر اطلاعات پاسخ داد

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا، علوی، وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از محل حادثه Incident پلاسکو درباره اقدامات انجام شده از سوی وزارت اطلاعات در پی حادثه پلاسکو اظهار کرد: از همان دقایق اولیه حادثه، وزارت اطلاعات این موضوع را بررسی کرده و هر احتمال مشکوکی که در این خصوص وجود داشته باشد از سوی وزارت اطلاعات بررسی خواهد شد، اما تاکنون به هیچ مورد مشکوکی نرسیده‌ایم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بررسی‌ها در این خصوص از سوی وزارت اطلاعات ادامه دارد، درباره برخورد با شایعه پراکنان نیز گفت: در این مورد هر نهادی کار خودش را می‌کند و قطعا با این افراد نیز برخورد خواهد شد.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: در حال حاضر ما نمی‌توانیم در این باره اظهار نظر قطعی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا وقوع انفجار در طبقات فوقانی این ساختمان مشکوک بوده یا خیر، گفت: انفجارها ناشی از مواد منفجره نبوده، اما با توجه به اینکه این ساختمان گاز کشی نداشته، از چراغ‌های نفت سوز و گاز سوز برای گرما و پخت و پز استفاده می‌کردند و ما در حال بررسی ابعاد این موضوع هستیم.

علوی، در محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو اعلام کرد: تا این لحظه به هیچگونه اطلاعاتی یا نشانه ای از خرابکارانه بودن حادثه آتش سوزی و تخریب پلاسکو نرسیده ایم.

وزیر اطلاعات اوایل شامگاه با حضور در چهارراه استانبول تهران از محل حادثه پلاسکو بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امداد و نجات و همچنین آواربرداری از ساختمان های آسیب دیده قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟