یک آتش نشان: پیدا شدن فرد زنده در پلاسکو شایعه است/ عملیات به مرحله نخاله برداری رسید

این آتش نشان که شامگاه شنبه در حال تغییر شیفت کاری بود و خواست نامش فاش نشود گفت: عملیات و شرایط محل انجام عملیات نسبت به چند ساعت گذشته تغییری نکرده است اما در حال حاضر همکاران من به مرحله نخاله برداری برای بیرون آوردن قربانیان حادثه Incident رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه خبر بیرون آوردن یک فرد زنده از زیر آوار شایعه و کذب است افزود: دود ناشی از سوختن کالاها، تجهیزات و البسه موجود در ساختمان پلاسکو به حدی است که امکان زنده ماندن افراد در زیر آوار را به صفر می رساند.

این حادثه حاکی است دود سفید غلیظ همچنان تا چند متری ساختمان را احاطه کرده و عملا تنفس را دشوار می کند.

در خیابان جمهوری اسلامی منتهی به ساختمان پلاسکو فردی که با بی تابی برادران خود را صدا می زد گفت: روز حادثه به همراه دو برادرم میثم و هادی در طبقه هفتم یک واحد تولیدی ساختمان پلاسکو در حال کار بودیم و با جدی شدن آتش سوزی به طبقه پنجم آمدیم و سپس در حال ترک کامل ساختمان بودیم که برادرانم برای برداشتن اسناد مالی جامانده به طبقه هفتم بازگشتند و دیگر از آنها اطلاعی ندارم.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و تقاطع چهارراه استانبول حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار آتش سوزی شد و حدود ساعت11:30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟