آمادگی اعزام تیم روانپزشک و روانشناس به محل حادثه پلاسکو

دکتر احمدعلی اکبری کامرانی گفت: این تصمیم در نشست اضطراری کمیته حوادث Accidents و بلایای دانشگاه در محل معاونت درمان و توانبخشی دانشگاه، اتخاذ شده است.

وی افزود: براساس تصمیمات گرفته شده در این نشست اضطراری که با شرکت تمامی مدیران و مسئولان بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه های توانبخشی وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، بیمارستان روانپزشکی رازی آمادگی دارد تا در صورت نیاز ، نسبت به اعزام تیم سیار از متخصصان روانپزشکی و روانشناسی به منطقه اقدام کند.

کامرانی اظهارداشت: پذیرش بیماران صدمه دیده جسمی تحت حاد که نیاز به خدمات توانبخشی دارند در بیمارستان توانبخشی رفیده و پذیرش بیماران آسیب دیده روحی و روانی نیازمند به بستری در مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی، از دیگر تصمیمات اعلام شده از سوی کمیته حوادث و بلایای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.

معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی افزود: پذیرش بیماران و آسیب دیدگان برای دریافت خدمات سرپایی در مراکز درمانگاهی بیمارستان های روانپزشکی رازی و توانبخشی رفیده و درمانگاه های شوش، اسماء و نظام مافی وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز امکانپذیر است.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دو بیمارستان و سه درمانگاه و مرکز پزشکی - توانبخشی در تهران ، در سه حوزه سلامت روانی، سلامت اجتماعی و توانبخشی فعالیت می کند.

مراکز پزشکی و توانبخشی وابسته به این دانشگاه ، با استفاده از توانایی علمی و تخصصی اعضای هیئت علمی و اساتید بنام کشور تحت نظارت وزارت بهداشت فعالیت می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟