درخواست چندباره ستاد مدیریت بحران پلاسکو از مردم

 سیدجلال ملکی اظهار داشت: کماکان عملیات آواربرداری از دو جبهه جنوبی و شرقی پلاسکو ادامه دارد و تا حد زیادی رو به اتمام است. از ساعت‌های میانی بامداد به سمت جبهه غربی پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آواربرداری با سرعت در حال پیشرفت است، گفت: با حضور دو دستگاه بولدوزر غول‌پیکر و سایر تجهیزات همچون کامیون و بیل مکانیکی توانستیم ستون‌هایی که مانع ادامه عملیات بودند، از سر راه برداریم.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو با اشاره به کمپین مردمی "من آتش‌نشانم" گفت: ساعت 3:30 بامداد عده‌ای از مردم با فریاد یا حسین و یا ابوالفضل و همراه داشتن پرچم‌های مشکی وارد محوطه شدند که جو تاثربرانگیزی را ایجاد کردند.

ملکی افزود: این افراد از اعضای یکی از هیات‌های منطقه پیروزی بودند و به دلیل وقوع این حادثه فاجعه‌بار برای همدردی با آتش‌نشانان به محل آمده بودند.

وی با بیان اینکه مراجعات اینچنینی مردمی توصیه نمی‌شود، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم از حضور در منطقه حادثه خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو در پاسخ به این پرسش که عملیات آواربرداری تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: لازم است در این رابطه برآورد مهندسی انجام شود، اما آنچه مشاهدات عینی نشان می‌دهد، حدود 50 درصد از آوار برداشته شده که کار بسیار بزرگی است.

 

کدخبر: 239724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟