به گزارش رکنا، سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس Police راه استان همدان بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری با چهار سرنشین ساعت پنج  بامداد امروز در جاده اصلی همدان-ملایر نزدیک به سه راهی روستای دینگله کهریز در حال تردد بود که هنگام رسیدن به پیچ به یکباره با یک وسیله نقلیه مواجه می شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: راننده این وسیله نقلیه برای برخورد نکردن با خودروی مقابل اقدام به استفاده از سیستم ترمز کرده که منجر به چرخش خودرو دور خود و افتادن به داخل رودخانه حاشیه جاده می شود.
وی با ذکر اینکه در این سانحه هیچگونه خسارتی به خودرو وارد نشد اظهار کرد: هیچ یک از سرنشینان این وسیله نقلیه نیز مجروح نمی شوند.
اسماعیلی افزود: با توجه به اینکه شیشه های خودروی سانحه دیده برقی بوده است، سرنشینان آن با وجود تلاش نتوانستند از این خودرو خارج شوند.
مقصود شعبانی، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان نیز گفت: سه نفر از چهار سرنشین این وسیله نقلیه شامل دو مرد و یک زن به علت سقوط Fallخودرو در داخل آب و نرسیدن اکسیژن جان خود را از دست می دهند.
شعبانی اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه به طور معجزه آسایی از این سانحه رانندگی منجر به خفگی جان سالم به در برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟