بلایی که قبل از فروریختن پلاسکو داخل ساختمان سر آتش نشانان آمد / نجات یافته از حادثه در برابر دوربین رکنا گفت+تصاویر
حجم ویدیو: 26.08M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39

به گزارش خبرنگار رکنا، مستقر در محل، آقای قناعتی یکی از آتش نشان های است که روز حادثه Incident توانست از مرگ نجات پیدا کند، وی که تازه از بیمارستان بانک ملی ترخیص شده است  به محل حادثه بازگشت و نتوانست جلوی بغض و حرف هایش را بگیرد.

آتش نشان آسیب دیده اول از همه از علی امینی تقدیر کرد و درباره این شهید آتش نشان را مظلوم و یک قهرمان توصیف کرد.

آتش نشان نجات یافته که دل پری از مسئولان داشت به خبرنگار رکنا گفت: من به همراه همکارانم داخل طبقه چهارم پلاسکو بودیم که به خاطر لکه گیری و آب ریختن توی ساختمان با مسئولان پلاسکو درگیر شدیم و آنها ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند که یکی شان به صورت من سیلی زد، اما من به کار خودم ادامه دادم.

وی در ادامه گفت: تو هیچ دستگاه و سازمانی مثل آتش نشانی مدیری اینطور رفتار نمی کند و هیچ وقت من ندیدم که مدیران پا به پای نیروهاشان عملیات آواربرداری را انجام بدهند. نمونه اش مهندی شریف زاده که چند روز است کنار بقیه بچه های امدادگر مشغول عملیات است کدام یک از مسئولان چنین کاری را انجام دادند. باید واقعیت مشخص شود و واقعیتی که تا الان مشخص شده این است به خاطر  کوتاهی یک سری اشخاص پرسنل آتش نشانی پرپر شده اند.

وی در ادامه در بخشی از صحبت هایش گفت: چرا مدیر من نمی تواند حقم را بگیرد و از من دفاع کند، زمانیم که دفاع می کند سرخورده بازمی گردد پیش من و عذرخواهی می کند.

وی در بخش پایانی  گفت: من خواهشم از مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دکتر قالیباف این است که زره ای به حرف های ما آتش نشان ها گوش کنند. جناب آقای قالیباف درد و دل ما را شنید و کلی هم از ما تشکر کرد. مصاحبه کامل این آتش نشان را در ویدئو ببینید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟