معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت گفت: آتش سوزی در یکی از ساختمان های بیمارستان رازی به مساحت حدود 300 متر اتفاق افتاد که از دو جهت قابل گسترش بود؛ این آتش سوزی از طرفی به ساختمان سنگ شکن که تیرماه سال جاری طعمه آتش سوزی شده بود و از سوی دیگر به ساختمان بخش دیالیز متصل بود.

شهرام مومنی ادامه داد: محل آتش سوزی یکی از ساختمان های اداری بود که خوشبختانه با حضور بموقع آتش نشانان و محاصره حریق از چند جبهه، آتش تحت کنترل قرار گرفت و در همان ساختمان مهار و اطفاء شد و به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی ساعت چهار و 56 دقیقه امروز به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد و نخستین نیروهای اعزامی، کمتر از دو دقیقه از ایستگاه شماره 5 به محل حادثه Incident رسیدند و با توجه به مشاهده دود و شعله سرکش، اعلام وضعیت فوق العاده شد و برای کنترل و اطفای این آتش سوزی، 64 آتش نشان به همراه افسران ارشد در محل حادثه حضور یافتند و توانستند آتش را مهار کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علت این حادثه را در دست بررسی ذکر و اضافه کرد: گزارش نهایی این حادثه و دلیل اصلی آتش سوزی پس از بررسی نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.

ساختمان شماره هفت (سنگ شکن کلیه) بیمارستان رازی رشت و طبقه فوقانی انبار این مرکز درمانی نیز 12 تیرماه امسال، دچار حریق شده بود که بدون تلفات جانی، حریق مهار شد.

بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی رازی شهر رشت، بزرگترین بیمارستان استان گیلان از لحاظ وسعت است و بخش های مختلفی همچون خدمات عمومی، مسمومیت، داخلی، جراحی (عمومی و توراکس)، تخصصی و فوق تخصصی بوده و دارای 280 تخت بیمارستانی مصوب و 240 تخت فعال است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، 12 ایستگاه آتش نشانی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟