به گزارش رکنا، در بامداد امروز یک  پیکان سفید رنگ در بلوار چمران شیرازمنفجر شد. در پی اطلاع رسانی این حادثه Incident به مرکز 110 ماموران پلیس Police در محل حاضر شدند.
سرهنگ یوسف ملک زاده، رئیس پلیس شهرستان شیراز گفت: انفجار به دلیل پرتاب شدن یک عدد ترقه اکلیل سرنج به سمت این وسیله نقلیه توسط فردی ناشناس در بلوار چمران اتفاق افتاده است. به دلیل عبور خودرو از روی ترقه لاستیک این وسیله نقلیه دچار پارگی شدید شده است. در پی این اتفاق عوامل چک و خنثی سازی در محل حاضر شدند اما موردی مشاهده نگردیده است. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: این حادثه تنها خسارات جزئی به همراه داشته است. در این خصوص تعداد دو جام شیشه دو منزل مجاور تخریب گردیده است.
وی در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و چهارشنبه سوری خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند چرا که در این ایام برخی از افراد سودجو با سواستفاده از جوانان ونوجوانان آن ها را برای تهیه و تولید ترقه های دست ساز ترغیب می کنند. متاسفانه در چند سال گذشته شاهد حوادث Accidentsدلخراشی بودیم که برای برخی از شهروندان به دلیل عدم توجه به هشدارهای ایمنی پلیس در خصوص شب چهارشنبه سوری رخ داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 242903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟