نوزادانی که در کولاک به دنیا آمدند / جزئیات جدید برف و سیل در کشور

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اقدامات امدادرسانی نجاتگران در 22 استان کشور تا ساعت 12:30 روز سه شنبه 26 بهمن در حوادث Accidents برف و کولاک کشور اظهار داشت: در پی این عملیات‌های امدادی در 106 محور بیش از 14 هزار حادثه Incident دیده تحت امدادرسانی قرار گرفته و 2600 نفر نیز اسکان اضطراری قرار گرفتند و 18 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 6 نوزاد نیز در این برف و کولاک چشم‌شان به دنیا باز و با کمک امدادگران به دنیا آمدند، گفت: همچنین در این مدت با کمک بیش از 230 تیم امدادی بالغ بر 1250 خودرو از وضعیت برف و کولاک رهاسازی شدند.

سلیمی با پرداختن به جزئیات توزیع اقلام زیستی و خوراکی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز در استان‌های اردبیل، لرستان، مازندران و جاده‌ها و محورهای استان تهران امدادرسانی برف و کولاک ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه به جزئیات امدادرسانی در حوادث سیل و آبگرفتگی نیز پرداخت و عنوان کرد: در 10 استان کشور که شامل 53 شهر و روستا و مناطق عشایرنشین می‌شود بالغ بر 2900 تحت امدادرسانی قرار گرفته و 550 نفر نیز اسکان یافتند و در نهایت یک نفر نیز از سیل نجات یافت.

سلیمی با بیان اینکه در این مناطق سیل زده نیز 30 خودرو رهاسازی شدند و آبگرفتگی 315 واحد مسکونی نیز تخلیه شد، به جزئیات توزیع اقلام زیستی و خوراکی بین حادثه دیدگان پرداخت و گفت: هم اکنون نیز امداد رسانی در 5 استان بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟