ریزش هولناک ساختمان ۳ طبقه در شهرک مشیریه+ تصاویر

صبح امروز حادثه ریزش آوار یک ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه، خیابان صالحی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات شماره 2 این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

حمیدرضا محسنی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه کرد: پس از رسیدن به محل مشاهده شد بخش زیادی از یک ساختمان سه طبقه مسکونی به دلیل انجام کارهای عمرانی در ملک مجاور، فروریخته است که بنابر اظهارات همسایگان در زمان وقوع این حادثه کسی داخل ساختمان حضور نداشت.

وی که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حضور یافته بود، ادامه داد: امدادگران آتش‌نشانی ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، برای اطمینان از درستی اظهارات ساکنان بی‌درنگ به جستجوی محل آوار پرداختند.

این افسرآماده آتش‌نشانی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به منظور پیشگیری از حوادث دیگر، در خصوص تردد نکردن افراد در اطراف این ساختمان، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان و مالکان ارائه کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ محل حادثه برای انجام اقدامات بعدی به عوامل شهرداری منطقه سپرده شد همچنین علت بروز این حادثه و برآورد خسارات مالی وارده توسط کارشناسان در حال بررسی است.

 

کدخبر: 245278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟