احتمال سیل در ۵ استان جنوبی؛ مسافران دست نگه‌دارند

سرهنگ نادر رحمانی: با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های همکاران ما و تصاویر دوربین‌های جاده‌ای، شاهد بارش برف در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گیلان و کردستان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین این شرایط در استان فارس در محورهای اردکان به خرم‌بید، اقلید به یاسوج، گردنه سعادت‌شهر، در استان کرمانشاه محور روانسر به پاوه و گردنه قلاجه، در استان یزد محور یزد به شیراز و آزادراه قزوین رشت در استان قزوین ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا افزود: علاوه بر این، گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران در اکثر محورهای استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد و کرمان است و در معابر این استان‌ها، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب محتمل است.

رحمانی در پایان با اشاره به مسدود بودن برخی محورهای فرعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های جنوبی، لازم است تا هموطنان با اطلاع از این شرایط، حتماً از سفرهای غیرضروری خود در این استان‌ها اجتناب کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟